03.03.2021 відбулась завершальна лекція навчального курсу CompHEd
Тема 8. Болонський процес як стратегія формування Європейського простору вищої освіти: завдання, етапи розвитку, виміри змін, суперечності
Питання:
1. Ключові поняття теми.
2. Етапи розвитку європейської інтеграції у сфері освіти у доболонський період.
3. Цільові пріоритети Болонського процесу.
4. Суб’єкти Болонського процесу.
5. Етапи розвитку Болонського процесу.
6. Принципи формування ЄПВО.
7. Виміри змін у національних системах вищої освіти країн-членів Болонського клубу у контексті реалізації реформ.
8. Реформи системи вищої освіти України у контексті Болонського процесу.
Предметом дискусії на лекції стали такі питання:
1. Проаналізуйте позитивні сторони та ризики входження системи вищої освіти України у Болонський процес з точки зору усіх зацікавлених сторін.
2. Наскільки реальною, на Вашу думку, є для України загроза «вимивання мізків» як результат розвитку академічної мобільності у системі вищої освіти України.
3. Висловіть свою точку зору щодо подальших перспектив розвитку ЄПВО в контексті кризи ЄС, зокрема Брекзіту.