12.03. 2021 відбувся воркшоп № 3 Докторського семінару «МОНІТОРИНГ ЯКОСТІ ДОКТОРСЬКОГО ДОСЛІДЖЕННЯ»
Тема воркшопу № 3:
ХАРАКТЕРИСТИКА СТАНУ РОЗРОБЛЕННЯ ПРОБЛЕМИ ПЕДАГОГІЧНОМУ ДОСЛІДЖЕННІ: МІЖДИСЦИПЛІНАРНИЙ ПІДХІД, ТИПОЛОГІЯ ДЖЕРЕЛ, ПОРІВНЯЛЬНО-ТЕРМІНОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ
Мета: розвиток знань та умінь молодого науковця щодо формулювання наукового апарату дослідження у галузі педагогіки.
Питання для обговорення:
1. Застосування міжпредметного підходу до характеристики стану розроблення проблеми у педагогічному дослідженні
2. Порівняльно-термінологічний аналіз у контексті характеристики стану розроблення проблеми у педагогічному дослідженні.
3. Системний підхід до характеристики стану розроблення проблеми у педагогічному дослідженні.
Практичні завдання
1. Сформулювати та презентувати характеристику стану розроблення проблеми у виконуваного педагогічного дослідження на основі застосування міжпредметного, порівняльного та системного підходів. Укладіть порівняльні та хронологічні таблиці для упорядкування джерел та візуалізації означених методологічних підходів.
Учасники проєкту представили презентації, побудовані на матеріалах власних досліджень.
{gallery}2021/kursi_vse/MQDR_course/MQDR_12_03_2021_воркшоп_3{/gallery}