^Back To Top

foto1 foto2 foto3 foto4 foto5


Проект Еразмус+ Жан Моне Модуль

"Європеїзація докторських програм у галузі освіти"

Europeanization of Doctoral Studies of Education

№ 600071-EPP-1-2018-1-UA-EPPJMO-MODULE

Jean Monnet Project EURDOCS 2018-2021

Get Adobe Flash player

Please, choose a language

Joomla модули на http://joomla3x.ru и компоненты.

07.05.2020 р. було продовжено навчальні заняття з курсу. Предметом розгляду в рамках проведення Воркшопу № 3 стали такі питання:

1. Застосування міжпредметного підходу до характеристики стану розроблення проблеми  порівняльно-педагогічного дослідження

2. Порівняльно-термінологічний аналіз у контексті характеристики стану розроблення проблеми у порівняльно-педагогічному дослідженні.

3. Системний підхід до характеристики стану розроблення проблеми у порівняльно-педагогічному дослідженні.

 Аспіранти-учасники проєкту підготували для колективного обговорення практичні завдання:

1) Сформулювати та презентувати  характеристику стану розроблення проблеми виконуваного порівняльно-педагогічного дослідження на основі застосування міжпредметного, порівняльного  та системного підходів. 

2) Укласти  порівняльні та хронологічні таблиці для впорядкування джерел та візуалізації означених методологічних підходів.

До обговорення питань воркшопу  приєдналися наукові керівники аспірантів, що стало можливим завдяки проведенню заняття у формі ZOOM-конференції.