^Back To Top

foto1 foto2 foto3 foto4 foto5


Проект Еразмус+ Жан Моне Модуль

"Європеїзація докторських програм у галузі освіти"

Europeanization of Doctoral Studies of Education

№ 600071-EPP-1-2018-1-UA-EPPJMO-MODULE

Jean Monnet Project EURDOCS 2018-2021

Get Adobe Flash player

Please, choose a language

Joomla шаблоны бесплатно http://joomla3x.ru

5 червня 2020 року на занятті докторського семінару «Культура наукового наставництва» для аспірантів напряму підготовки 01 Освіта /Педагогіка продовжили розгляд теми «Наукове  наставництво у реформуванні української освіти на засадах європейськості».

На занятті було з'ясовано такі питання: науково-педагогічне наставництво як підтримка у молодих викладачів фахової майстерності; науково-педагогічне наставництво як один з компонентів адаптації та соціалізації викладача-початківця;  специфічні якості наукового наставника: самобутність, демократичність, діалогічність, дослідництво, лідерство, соціальна спрямованість, співробітництво; функції наставників.

У підготовці до заняття враховано участь аспірантів в онлайн-семінарі  «Як писати аналітичні матеріали»  на сторінці Міжнародний фонд "Відродження" Команди «Ініціативи з розвитку аналітичних центрів України» МФ «Відродження», вебінари « SAIUP на дивані»,  Проєкту сприяння академічній доброчесності в Україні - SAIUP, що упроваджується Американськими Радами з міжнародної освіти (Євген Ніколаєв "Політика університетів із запобігання студентському плагіату" (22.04.20) https://saiup.org.ua/novyny/materialy-vebinaru-polityka-universytetiv-iz-zapobigannya-studentskomu-plagiatu/, на якому  розглядали такі питання: результати деяких досліджень академічного плагіату студентів в європейських країнах; причини  плагіату; заходи, що їх можуть і мають вживати адміністрації українських університетів для просування цінностей академічної доброчесності; ресурси і компетентності, необхідні викладачеві для успішної боротьби із плагіатом у роботах студентів; «Збалансувати навантаження під час дистанційного навчання: місія здійсненна», (23.04.2020 р., керівниця Центру забезпечення якості освіти та старша викладачка кафедри англійської мови Національного університету "Києво-Могилянська академія" Ольга Бершадська, на вебінарі обговорювали  специфіку дистанційного навчання у ЗВО, взаємодію: викладач/студенти під час дистанційного навчання (формати співпраці та контролю), та інші аспекти та проблеми дистанційного навчання.