^Back To Top

foto1 foto2 foto3 foto4 foto5


Проект Еразмус+ Жан Моне Модуль

"Європеїзація докторських програм у галузі освіти"

Europeanization of Doctoral Studies of Education

№ 600071-EPP-1-2018-1-UA-EPPJMO-MODULE

Jean Monnet Project EURDOCS 2018-2021

Get Adobe Flash player

Please, choose a language

Шаблоны для Joomla 3 здесь

8 жовтня 2019 року аспіранти ознайомились із темою «Писемне спілкування академічного характеру». Докладно характеризувалися різні типи письмового спілкування, зокрема подання заявки на грант, співбесіда, написання грантів та інші. Аспіранти мали практичні завдання та заповнювали письмові форми, спілкувалися зі своїми партнерами та обмінювалися своїми думками.

1 жовтня 2019 року заняття було присвячено питанням передачі та обміну науковою інформацією на основі читання текстів за фахом. Студенти переглянули відео та обговорили його з партнерами. Вони ознайомилися з корисними фразами та лексикою з академічного письма. Участь у конференціях, наукових обговореннях з теми дослідження було розглянуто з аспірантами.

24 вересня 2019 року першу лекцію «Академічне письмо. Критичні підходи до читання та письма» було проведено для докторантів другого курсу. Визначено основні риси ефективного академічного письма. Перший семінар було присвячено обговоренню питань особистої та професійної ідентифікації. Студенти працювали з партнерами, обговорювали питання та виконували письмові завдання.

 21 серпня 2019 року третій день був присвячений найактуальнішій проблемі наукової спільноти – плагіату. Ми обговорювали наступні питання: уникнення плагіату шляхом узагальнення та перефразовування; розвиток відповідних навичок; від розуміння заголовків до планування; процес планування; аналіз назв есе. На завершення студенти висловили свою точку зору про важливість вивчення цього курсу для аспірантів.

20 серпня 2019 року другий день літньої школи розпочався з перегляду та обговорення відео про ефективне академічне письмо. Крім того, ми зосередили увагу на пошуку відповідних джерел для читання (академічні тексти, різні види текстів, використання списків для читання, бібліотечні каталоги, веб-сайти бібліотек для пошуку електронних ресурсів). Особливу увагу було  приділено розвитку критичного мислення під час читання.