Ви тут:Головна
^Back To Top
19.10.2020 відбувся звіт проф. А.А.Сбруєвої на ректораті університету щодо розвитку наукової школи педагогічної компаративістики (презентація додається).
Значна більшість учасників проєкту є членами наукової школи педагогічної компаративістики, що є однією з найбільш чисельних та розвинених в Україні. За даними проф. Сбруєвої за різними тематичними напрямами порівняльної педагогіки в СумДПУ було підготовано понад тридцяти науковців, які сьогодні працюють в усіх університетах регіону.
Наукова школа являє собою колектив однодумців, об’єднаних спільними ідеями, інтересами, здобутками. Напрям актуальних наукових досліджень наукової школи – проблеми інноваційного розвитку освіти у розвинених країнах в умовах побудови суспільства знань. Серед проблем, що досліджуються:
Звіт про наукову школу педагогічної компаративістики в СуДПУ
13 жовтня 2020 відбулися дистанційні заняття з курсу «Академічне письмо» на платформі Zoom у зв’язку з введенням режиму карантину. Заняття було присвячено міжнародним конференціям, зустрічам, дискусіям та визначення особливостей академічного спілкування в науковій спільноті. Аспірантам було продемонстровано відео з теми з подальшим обговоренням та виконанням практичних завдань. Аспіранти складали електроні повідомлення, листи академічного характеру та редагували письмові роботи партнерів. Крім того було запропоновано підготувати монологи з широкого кола тем, пов’язаних з освітніми проблемами в європейському науковому освітньому просторі на основі прочитаної фахової літератури на англійській мові (тез, статей, монографій тощо).
6 жовтня 2020 року аспіранти ознайомилися із темою «Писемне спілкування академічного характеру». Докладно характеризувалися різні типи письмового спілкування, зокрема подання заявки на грант, співбесіда, написання грантів та інші. Аспіранти шукали в Інтернеті та знаходили різні види письмового спілкування. Вони працювали в командах, щоб порівняти та охарактеризувати письмові форми, звертаючи увагу на граматичні структури, лексику, побудову параграфів. Аспіранти мали практичні завдання та заповнювали письмові форми, спілкувалися зі своїми партнерами та обмінювалися своїми думками.
Проект Еразмус+ Жан Моне Модуль
"Європеїзація докторських програм у галузі освіти"
Europeanization of Doctoral Studies of Education
№ 600071-EPP-1-2018-1-UA-EPPJMO-MODULE
Jean Monnet Project EURDOCS 2018-2021