Ви тут:Головна
^Back To Top
Далі подано презентації учасників проєкту та фото учасників круглого столу.
29 вересня 2020 року практичні заняття було присвячено питанням передачі та обміну науковою інформацією на основі читання текстів за фахом. Студенти переглянули відео на англійській мові з подальшим його обговоренням з партнерами та складанням розширеного плану. Вони ознайомилися з корисними фразами та лексикою з академічного письма. Аспіранти брали участь у обговореннях з теми наукового дослідження та участі у майбутніх міжнародних конференціях.
22 вересня 2020 з великим нетерпінням чекали на зустріч з аспірантами другого року навчання за спеціальністю 011 Освітні, педагогічні науки (галузь знань 01 – Освіта/ Педагогіка) на курсі «Академічне письмо». Першу лекцію «Академічне письмо. Критичні підходи до читання та письма» було проведено з застосуванням мультимедійних засобів. Аспірантам було запропоновано переглянути відео на англійській мові, обговорити з партнерами та визначити головні риси ефективного академічного письма.
Перший семінар було присвячено обговоренню питань особистої та професійної ідентифікації, зокрема, усному та писемному опису життєвого досвіду, наукової діяльності, досвіду навчання. Аспіранти працювали в групах з партнерами, обговорювали питання та виконували практичні завдання письмово.
11 вересня 2020 року подією наукового життя університету та реалізації проєкту Жан Моне Модуль став захист дисертації учасника проєкту Д.С. Безуглого на здобуття наукового ступеня доктора філософії за спеціальністю 015 Професійна освіта (галузь знань 01 – Освіта/ Педагогіка). Тема дисертації: «Підготовка майбутніх учителів інформатики до використання засобів комп’ютерної візуалізації в професійній діяльності».
У дисертації розроблено й теоретично обґрунтовано модель підготовки майбутніх учителів інформатики до використання засобів комп’ютерної візуалізації в професійній діяльності, яка базується на міждисциплінарному, компетентнісному, синергетичному, культурологічному, структурно-функціональному підходах, загальнодидактичних принципах доступності, системності, взаємозв’язку теорії з практикою, навчання впродовж життя та специфічних принципах когнітивної візуалізації, нелінійності, фундаменталізації, створення цифрового середовища, рефлексивної креативності; передбачає використання форм (інтерактивні лекції, бінарні заняття, лекції-візуалізації, конференції, майстер-класи, тренінги), методів (бесіди, дискусії, мозковий штурм, проблемно-пошуковий), засобів (Інтернет, ЕОР, ЗКВ) та описує рівні готовності до використання засобів комп’ютерної візуалізації на основі критеріїв (особистісний, когнітивний, процесуальний, рефлексивний) та показників (мотивація професійної діяльності, знання теоретичних основ візуалізації, знання ЗКВ, моделювання образів, відтворення образів через ЗКВ, здатність до рефлексії).
Участь у проекті Жан Моне Модуль дала можливість здобувачу отримати систему знань про актуальні тенденції розвитку освіти в Україні, європейському регіоні та у світі в цілому, стати активним учасником життя академічної громади.
На поданих далі фото відображено процес захисту дисертаційної роботи Д.С. Безуглого у спеціалізованій вченій раді.
З відеозаписом захисту, текстом дисертації та відгуками на неї можна ознайомитись на сторінці Спеціалізовані вчені ради з присудження ступеня доктора філософії (відкритий доступ) сайту Університету
Проект Еразмус+ Жан Моне Модуль
"Європеїзація докторських програм у галузі освіти"
Europeanization of Doctoral Studies of Education
№ 600071-EPP-1-2018-1-UA-EPPJMO-MODULE
Jean Monnet Project EURDOCS 2018-2021