Ви тут:Головна
^Back To Top
08.05.2020 відбулося заключне заняття з навчального курсу «МОНІТОРИНГ ЯКОСТІ ДОКТОРСЬКОГО ДОСЛІДЖЕННЯ».Предметом обговорення стали такі питання:
1. Врахування зовнішніх чинників (соціально-економіний, суспільно-політичний, культурно-освітній, історичний, демографічний, релігійний тощо) у виокремленні етапів розвитку досліджуваного феномену у порівняльно-педагогічному дослідженні.
2. Врахування внутрішніх (педагогічних) чинників виокремленні етапів розвитку досліджуваного феномену у порівняльно-педагогічному дослідженні.
3. Критерії визначення етапів у рамках хронологічних меж дослідження та вимоги до формулювання назв етапів.
Авспірантам було запропоновано виконати такі практичні завдання:
07.05.2020 р. було продовжено навчальні заняття з курсу. Предметом розгляду в рамках проведення Воркшопу № 3 стали такі питання:
1. Застосування міжпредметного підходу до характеристики стану розроблення проблеми порівняльно-педагогічного дослідження
2. Порівняльно-термінологічний аналіз у контексті характеристики стану розроблення проблеми у порівняльно-педагогічному дослідженні.
3. Системний підхід до характеристики стану розроблення проблеми у порівняльно-педагогічному дослідженні.
Аспіранти-учасники проєкту підготували для колективного обговорення практичні завдання:
06 травня 2020 року відбувся воркшоп № 2 докторського семінару "Моніторинг якості докторського дослідження". Предметом обговорення учасників заняття, на якому були присутні аспіранти та наукові керівники стали такі питання:
1. Об’єкт та предмет порівняльно-педагогічного дослідження:
2. Завдання порівняльно-педагогічного дослідження.
3. Методологічні підходи, що застосовуються у порівняльно-педагогічному дослідженні.
4. Методи порівняльно-педагогічного дослідження.
5. Наукова новизна порівняльно-педагогічного дослідження: категорії, логіка та стиль викладу.
6. Практичне значення порівняльно-педагогічного дослідження: рівні та аспекти розгляду.
7. Взаємозалежність та взаємообумовленість складових наукового апарату порівняльно-педагогічного дослідження.
Практичні завдання, виконані здобувачами PhD ступеня, включали такі:
06-07 травня 2020 р. У Сумському державному педагогічному університеті імені А.С. Макаренка проводяться засідання IV Міжнародної науково-практичної конференції для студентів та молодих учених «Європейський університет: імідж, мобільність та соціальні перспективи».
До участі у конференції подано близько 300 заявок. У конференції взяли участь 5 докторів наук, професорів; близько 20 кандидатів наук, доцентів; аспіранти, магістранти, учителі закладів середньої освіти та студенти. Серед учасників - представники закладів освіти з 7 країн Європи та світу.
До головних проблем розвитку європейської вищої освіти, що стали предметом розгляду на конференції, належать, передусім, такі:
Обговорення проблем, розглянутих учасниками конференції, показало зацікавлене ставлення студентів до іміджу свого університету, іміджу викладача та студента, до свого професійного майбутнього. Проведення конференції у форматі ZOOM-конференції не стало на заваді жвавого обговорення проблем, сприяло розвитку у учасників конференції навичок презентації своїх виступів, критичного та творчого осмислення проблем, що розглядаються.
1. Актуальність проблеми порівняльно-педагогічного дослідження на суспільному та педагогічному рівнях у наднаціональному та національному вимірах.
2. Законодавчі та нормативні документи міжнародного та національного рівня, що визначають актуальність конкретної проблеми порівняльно-педагогічного дослідження.
3. Суперечності, на розв᾿язання яких спрямоване дослідження.
4. Типологізація джерельної бази дослідження: типи та види джерел.
На занятті були присутні аспіранти й викладачі - учасники проєкту та члени кафедри педагогіки.
Проект Еразмус+ Жан Моне Модуль
"Європеїзація докторських програм у галузі освіти"
Europeanization of Doctoral Studies of Education
№ 600071-EPP-1-2018-1-UA-EPPJMO-MODULE
Jean Monnet Project EURDOCS 2018-2021