11 березня 2021 р. відбувся другий воркшоп докторського семінару
Тема воркшопу № 2:
НАУКОВИЙ АПАРАТ ДОСЛІДЖЕННЯ У ГАЛУЗІ ПЕДАГОГІКИ, ЙОГО НАУКОВА НОВИЗНА ТА ПРАКТИЧНЕ ЗНАЧЕННЯ
Мета: розвиток знань та умінь молодого науковця щодо формулювання наукового апарату дослідження у галузі педагогіки, його наукової новизни та практичного значення..
Питання для обговорення:
1. Об’єкт та предмет педагогічного дослідження:
2. Завдання педагогічного дослідження.
3. Методологічні підходи, що застосовуються у педагогічному дослідженні.
4. Методи педагогічного дослідження.
5. Наукова новизна педагогічного дослідження: категорії, логіка та стиль викладу.
6. Практичне значення педагогічного дослідження: рівні та аспекти розгляду.
7. Взаємозалежність та взаємообумовленість складових наукового апарату педагогічного дослідження.
Практичні завдання
1. Сформулюйте науковий апарат Вашого наукового дослідження. Побудуйте логічну схему, у якій відобразіть взаємозв᾿язки та взаємозумовленість усіх складових наукового апарату.
2. Укладіть порівняльну таблицю, у якій відобразіть відповідність елементів наукової новизни та практичного значення сформульованим Вами завданням дослідження.
Учасники проєкту презентували матеріали дослідження, підготовлені згідно з завданнями воркшопу.
{gallery}2021/kursi_vse/MQDR_course/MQDR_11_03_2021_воркшоп_2{/gallery}