У Докторському домі з Освітніх, педагогічних наук визначна подія - захист дисертації аспірантки Бянь Лулу на тему: «Формування культури мовлення студентів з КНР у процесі професійної підготовки», поданої на здобуття ступеня доктора філософії з галузі знань 01 – Освіта/Педагогіка за спеціальністю 011 – Освітні, педагогічні науки.
Головувала на засіданні Спеціалізованої вченої ради Сбруєва Аліна Анатоліївна, доктор педагогічних наук, професор, завідувачка кафедри педагогіки, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка.
Члени ради:
Семеніхіна Олена Володимирівна, доктор педагогічних наук, професор, завідувачка кафедри інформатики, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка;
Семеног Олена Миколаївна, доктор педагогічних наук, професор, завідувачка кафедри української мови і літератури, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка;
Юник Дмитро Григорович, доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри теорії та історії музичного виконавства, Національна музична академія України імені П. І. Чайковського (м. Київ);
Олійник Тетяна Іванівна, кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри інструментального виконавства, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини Міністерства науки і освіти України (м. Умань).
Найсуттєвішими результатами дослідження, особисто отриманими дисертанткою є такі: розроблено компонентну структуру культури мовлення студентів з КНР у єдності нормативного, комунікативного, етичного компонентів; обґрунтовано модель і методику формування культури мовлення студентів з КНР у процесі професійної підготовки у складі принципів, педагогічних умов (розвиток у студентів стійкої мотивації до вивчення російської мови на основі впровадження спецкурсу «Основи формування культури мовлення студентів-іноземців»; використання інфокомунікаційних технологій формування культури мовлення студентів з КНР у процесі професійної підготовки; організація позааудиторної роботи студентів-іноземців з формування культури мовлення у процесі професійної підготовки); етапів та відповідних форм, методів і засобів підготовки студентів з КНР; удосконалено методи формування культури мовлення студентів з КНР у процесі професійної підготовки шляхом створення сприятливих умов задля засвоєння ціннісного сенсу лінгвістичних, психологічних, педагогічних і методичних основ у полікультурному мовному та освітньому середовищі.
З текстом дисертаційної роботи та відгуками на неї можна ознайомитися на сайті спеціалізованих вчених рад університету.