Метою докторського семінару - формування системи знань з феноменології наукового наставництва у реформуванні української освіти на засадах європейськості, з культури наставництва в українському та європейському університеті, лінгвоперсонології наукового наставника, формування специфічних якостей та європейських цінностей наставництва.
Завдання докторського семінару:
- формування системи знань з феноменології наукового наставництва у реформуванні української освіти на засадах європейськості, наставництва в науці і освіті.
- розвиток системи знань щодо цінностей культури наставництва в українському та європейському університеті, специфічних якостей наукового наставника: самобутність, демократичність, діалогічність, дослідництво, лідерство, соціальна спрямованість, співробітництво;
- вивчення практики наукового наставництва для ефективної наукової діяльності та викладання: європейський, національний та інституційний виміри, функцій наставницва в: соціально-педагогічна, консультативна, духовна;
- розширити уявлення про мовну особистість дослідника - автора науково-педагогічного тексту, мовні засоби науково-педагогічного тексту;
- розвинути потребу в нормативному вживанні засобів наукової мови для успішної презентації результатів науково-дослідної діяльності;
- сприяти удосконаленню навичок академічного письма (створювати авторські наукові тексти різних жанрів); виховувати мовний смак і мовне чуття наукового слова.