23 березня 2021 року в рамках продовження круглого столу навчального курсу «Порівняльна педагогіка вищої школи» відбулося обговорення дисертації учасника проєкту Бойченка В.В. на тему «Організаційно-педагогічні засади STEM-освіти у старшій середній школі США», подану на здобуття ступеня доктора філософії за спеціальністю 011 Освітні, педагогічні науки
Науковий керівник – доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри педагогіки Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка Сбрува Аліна Анатоліївна.
Засідання семінару відбулося у змішаному форматі. В обговорення взяли участь члени кафедр педагогіки, менеджменту освіти та педагогіки вищої школи.
Наукова новизна отриманих результатів дослідження полягає в тому, що вперше у вітчизняній педагогічній науці здійснено комплексне дослідження теоретичних, нормативних, змістово-процесуальних та професійно-педагогічних засад STEM-освіти у старшій середній школі США.
Конкретизовано поняттєво-термінологічний інструментарій дослідження STEM-освіти: «STEM», «STEM-освіта», «STEM-школа», «STEM-учитель», «STEM-дисципліни», «STEM-центр».
Подальшого розвитку набули: характеристика і систематизація наукових праць вітчизняних учених із проблем розвитку STEM-освіти в Україні та світі; характеристика і систематизація наукового доробку зарубіжних дослідників щодо розвитку STEM-освіти в глобальному освітньому просторі.
Наукове та практичне значення отриманих результатів дослідження полягає в тому, що схарактеризовані автором засади STEM-освіти у старшій середній школі США можуть бути використані у процесі формування освітньої політики Української держави в галузі STEM, розроблення відповідних стандартів та методичного забезпечення означеного процесу, викладання лекційних, семінарських і практичних занять для студентів, магістрантів та аспірантів педагогічних закладів вищої освіти
Далі подано презентацію виступу аспіранта та фотогалерею наукового семінару.
{gallery}2021/kursi_vse/CompHEd_course/23_03_2021_seminar_Бойченко{/gallery}