4 березня 2021 року для учасників проєкту Erasmus + Jean Monnet Module в Сумському державному педагогічному університеті імені А.С.Макаренка відбувся семінар 7 «Інноваційні підходи до управління науковими проєктами / Innovative approaches to management of research projects».
Спільно з аспірантами розглянули такі проблемні питання:
1. Менеджмент розвитку університету.
2. Менеджмент академічних, освітніх проєктів.
3. Фандрейзингова діяльність університету.
4. Управління ризиками в наукових проектах.
1. Concepts and practices of academic management in HEd.
2. University development management.
3. Management of academic and educational projects.
4. Fundraising activity of the university. Risk management in research projects.
Аналізували термін «інновація», розглядали Європейські програми у сфері вищої освіти в Україні:
- Темпус (Програму зовнішньої допомоги Європейського Союзу, мета - сприяння модернізації систем вищої освіти в країнах-партнерах ЄС; зміцнення „трикутника знань” (knowledge triangle): зв’язку між освітою, дослідницькою діяльністю та інноваціями;
- «Горизонт 2020» ( об’єднує ресурси й інформацію з різних галузей, технологій та дисциплін, включаючи суспільні та гуманітарні науки);
-Проєкти Європейського Союзу «Мережа національних офісів програми Еразмус+ та національних команд експертів з реформування вищої освіти»; приклади проєктів в університеті
Для розкриття питання «Фандрейзингова діяльність університету» запросили Сбруєву Аліну Анатоліївну, доктора педагогічних наук, професора, завідувачку кафедри педагогіки Сумського державного педагогічного університету імені А.С.Макаренка.
4 березня 2021 року відбулась також лекція 7 «Забезпечення якості академічної культури: європейський, національний та інституційний виміри».
Ensuring the quality of academic culture: European, national and institutional dimensions
Розглядали такі питання:
1.Формування культури якості в університеті як проблема розвитку ЄПВО.
2.Рейтинги університетів як інструмент контролю якості академічної культури.
3.Порівняльний аналіз процедур забезпечення якості академічної культури в країнах ЄС та в Україні.
1. Formation of a quality culture at the university as a problem of the development of the EHEA.
2. University ratings as a tool for controlling the quality of academic culture.
3. Comparative analysis of procedures for ensuring the quality of academic culture in EU countries and in Ukraine.
У межах лекції окреслили питання культури якості в університеті як проблему розвитку ЄПВО, університетські рейтинги як інструмент контролю якості академічної культури, забезпечення якості академічної культури в країнах ЄС та в Україні.