24 лютого відбулося два лекційних заняття (Теми 4 та 5) навчального курсу Порівняльна педагогіка вищої школи: національний,європейський та глобальний контексти
Лекційне заняття з теми 4 ( Тенденції модернізації освітньої діяльності вищої школи в ЄС та в Україні ) було присвячено розгляду таких питань:
1. Актуальні компетентності, необхідні на ринку праці в умовах суспільства знань. Європейська та національна рамки кваліфікацій.
2. Компетентнісний підхід до організації освітнього процесу.
3. Студенто-центрований підхід до організації освітнього процесу.
4. Дослідно-орієнтований підхід до організації освітнього процесу.
5. Технологізація освітнього процесу в сучасній вищій школі.
Предметом дискусії стали актуальні компетентності, який бракує сучасному студенту, аспіранту, молодому фахівцю.
Протягом розгладу теми 5 лекційного курсу (Наукова та інноваційна діяльність закладів вищої освіти у світі, ЄС та в Україні: тенденції розвитку) було обговорено такі питання:
1. Поняттєвий апарат теми. Законодавча база наукової та інноваційної діяльності у вищій школі України.
2. Етапи розвитку наукової й інноваційної місії університетів світу.
3. Моделі державної підтримки наукових досліджень в університетах. Національні моделі взаємодії освітньої та наукової діяльності університету.
4. Університет в інноваційній системі суспільства.
5. Програми європейського співробітництва у галузі наукових досліджень: Горизонт-2020 та Горизонт Європа
6. Управління науковою діяльністю (УНД) сучасного університету (порівняльний аналіз УНД дослідницького та навчального університетів США).
7. Питання наукової та академічної доброчесності у Європейському просторі вищої освіти та Європейському науковому просторі
Предметом дискусії стали проблеми управління науковою роботою в університеті.
Далі подано фото-звіт про проведення лекційних занять (теми 4 та 5))