10 червня розпочалось проведення навчальних занять з докторського семінару "Моніторинг якості дослідження".
Метою докторського семінару є розвиток дослідницької компетентності здобувача PhD за спеціальністю «Освітні, педагогічні науки», що побудована на цінностях європейської академічної культури.
Завдання семінару:
- розвиток системи знань щодо цінностей європейської академічної культури, побудови європейського простору досліджень та організаційних засадмодернізації докторської підготовки в контексті болонського процесу;
- розвиток навичок обґрунтуванняметодології власного дослідження, систематизації історіографії, добору та класифікації джерельної бази, застосування методу екстраполяції в контексті розробки рекомендацій щодо застосування зарубіжного/історичного досвіду з проблеми дослідження;
- формування навичок критичного аналізу наукових текстів , зокрема досліджень своїх колег-аспірантів, ведення конструктивного діалогу з проблем, що є предметом докторського семінару;
- формування готовності до конструктивного сприйняття критичних зауважень академічної громади щодо матеріалів власних досліджень;
- формування готовності до застосуванняпрофесійно орієнтованих комунікативних компетентностей (лінгвістичних, соціолінгвістичних та прагматичних) для забезпечення ефективного спілкування в експертному середовищі.