Please, choose a language
13.03.2020 Повідомляємо, що заключне заняття з навчального курсу CompHEd, що викладається у рамках виконання проекту Жан Моне Модуль, перенесено у зв’язку із запровадження карантину, пов’язаного з пандемією короновірусу. Заняття у формі круглого столу буде проведено після завершення карантину.
06.03.2020 відбулися наступні семінарські заняття з навчального курсу CompHEd.
Тема семінарського заняття № 2 "Наукова та інноваційна діяльність ЗВО у світі, ЄС та в Україні: тенденції розвитку"
Мета заняття: схарактеризувати політику ЄС щодо розвитку наукової та інноваційної діяльності вищої школи, виявити концептуальні, змістові та організаційні засади освітніх інновацій в сучасній вищій школі у європейському та національному контекстах
Крім теоретичних питань аспірантам було запропоновано презентувати й прокоментувати наукову новизну свого дослідження у національному та європейському наукових просторах. Схарактеризувати практичне значення свого дослідження у національному та європейському наукових просторах. Проаналізувати можливості трансферу виробленого вами інноваційного продукту у практику діяльності освітньої системи України/інших країн.
Тема семінарського заняття № 3: "Забезпечення якості вищої освіти (ЗЯВО):
Європейський, національний та інституційний виміри".
Мета заняття: сформувати систему знань щодо політики ЄС та Болонського процесу у сфері забезпечення якості вищої освіти у європейському та національному контекстах, навичок критичного аналізу процесів, що відбуваються на інституційному, національному та наднаціональному рівнях у сфері ЗЯВО, розуміння сутності культури ЗЯВО та готовності її розвивати відповідно до європейських стандартів і рекомендацій у власній професійній діяльності.
Завдання дослідно-орієнтованого характеру стосувалися таких питань: 1) Діяльність структур конкретного університету щодо внутрішнього забезпечення якості освіти (внутрішній вимір ЗЯВО): нормативні, організаційні, змістові, процесуальні засади; 2) аналіз особливостей зовнішнього виміру забезпечення якості в Україні: суб᾿єкти, процедури, способи взаємодії сторін, ризики; 3) місце університету у національних та міжнародних рейтингах. Порівняння рейтингових позицій різних університетів регіону, аналіз причин таких рейтингових позицій, рекомендації щодо їх покращення.
4.03.2020 відбулося перше семінарське заняття з курсу CompHEd. Тема заняття: "ОСВІТНЯ ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ В ЄС ТА В УКРАЇНІ: ТЕНДЕНЦІЇ МОДЕРНІЗАЦІЇ"
Метою заняття є структурно-логічний аналіз політики ЄС у сфері вищої освіти, виявлення концептуальних, змістових та організаційних засад освітніх інновацій в сучасній вищій школі у європейському та національному контекстах. Крім теоретичних питань для обговорення в групі аспіранитам було запропоновано виконати мікродослідження, безпосередньо повязане з темою їх дисертаційної роботи, що стовувалося організаційно-педагогічних засад інновацій в діяльності закладів освіти, які є предметом їх дослідження. Мікродослідження передбачало здійснення порівняльного аналізу вітчизняного та європейського досвіду.