08.05.2020 відбулося заключне заняття з навчального курсу «МОНІТОРИНГ ЯКОСТІ ДОКТОРСЬКОГО ДОСЛІДЖЕННЯ».Предметом обговорення стали такі питання:
1. Врахування зовнішніх чинників (соціально-економіний, суспільно-політичний, культурно-освітній, історичний, демографічний, релігійний тощо) у виокремленні етапів розвитку досліджуваного феномену у порівняльно-педагогічному дослідженні.
2. Врахування внутрішніх (педагогічних) чинників виокремленні етапів розвитку досліджуваного феномену у порівняльно-педагогічному дослідженні.
3. Критерії визначення етапів у рамках хронологічних меж дослідження та вимоги до формулювання назв етапів.
Авспірантам було запропоновано виконати такі практичні завдання:
1. Сформулювати та презентувати характеристику періодів розвитку досліджуваного явища з урахуванням зовнішніх та внутрішніх чинників його історичного розвитку.
2. Сформулювати та презентувати характеристику етапів розвитку досліджуваного явища у хронологічних межах дослідження.
Презентації, підготовані студентами, дозволили виявити позитивні сторони та недоліки в опрацюванні аспекту дослідження, що став предметом розгляду, надати молодим дослідникам рекомендації щодо подальшої роботи над темою дослідження.