5 червня 2020 року на занятті докторського семінару «Культура наукового наставництва» для аспірантів напряму підготовки 01 Освіта /Педагогіка продовжили розгляд теми «Наукове наставництво у реформуванні української освіти на засадах європейськості».
На занятті було з'ясовано такі питання: науково-педагогічне наставництво як підтримка у молодих викладачів фахової майстерності; науково-педагогічне наставництво як один з компонентів адаптації та соціалізації викладача-початківця; специфічні якості наукового наставника: самобутність, демократичність, діалогічність, дослідництво, лідерство, соціальна спрямованість, співробітництво; функції наставників.
У підготовці до заняття враховано участь аспірантів в онлайн-семінарі «Як писати аналітичні матеріали» на сторінці Міжнародний фонд "Відродження" Команди «Ініціативи з розвитку аналітичних центрів України» МФ «Відродження», вебінари « SAIUP на дивані», Проєкту сприяння академічній доброчесності в Україні - SAIUP, що упроваджується Американськими Радами з міжнародної освіти (Євген Ніколаєв "Політика університетів із запобігання студентському плагіату" (22.04.20) https://saiup.org.ua/novyny/materialy-vebinaru-polityka-universytetiv-iz-zapobigannya-studentskomu-plagiatu/, на якому розглядали такі питання: результати деяких досліджень академічного плагіату студентів в європейських країнах; причини плагіату; заходи, що їх можуть і мають вживати адміністрації українських університетів для просування цінностей академічної доброчесності; ресурси і компетентності, необхідні викладачеві для успішної боротьби із плагіатом у роботах студентів; «Збалансувати навантаження під час дистанційного навчання: місія здійсненна», (23.04.2020 р., керівниця Центру забезпечення якості освіти та старша викладачка кафедри англійської мови Національного університету "Києво-Могилянська академія" Ольга Бершадська, на вебінарі обговорювали специфіку дистанційного навчання у ЗВО, взаємодію: викладач/студенти під час дистанційного навчання (формати співпраці та контролю), та інші аспекти та проблеми дистанційного навчання.