29.10.2020. відбулося засідання кафедри педагогіки, присвячене визначенню перспектив активізації публікаційної активності викладачів і аспірантів. Доктором педагогічних наук Мариною Бойченко було проведено тренінг, у якому було проаналізовано алгоритм написання теоретичних та експериментальних статей для публікації в журналах, що входять в бази даних Scopus та Web of Science. Аспіранти та викладачі - учасники проєкту обговорили вимоги до вибору журналу, визначення структури наукової статті, зробили порівняльний аналіз методології дослідження та інших структурних елементів публікації, що є характерними для міжнародних та вітчизняних журналів. Учасники засідання висловили переконаність щодо необхідності проведення цілого циклу тренінгів з технології публікації статей в міжнародних журналах.
Далі на скринах представлено основні складові розглянутого на засіданні алгоритму