06 травня 2020 року відбувся воркшоп № 2 докторського семінару "Моніторинг якості докторського дослідження". Предметом обговорення учасників заняття, на якому були присутні аспіранти та наукові керівники стали такі питання:
1. Об’єкт та предмет порівняльно-педагогічного дослідження:
2. Завдання порівняльно-педагогічного дослідження.
3. Методологічні підходи, що застосовуються у порівняльно-педагогічному дослідженні.
4. Методи порівняльно-педагогічного дослідження.
5. Наукова новизна порівняльно-педагогічного дослідження: категорії, логіка та стиль викладу.
6. Практичне значення порівняльно-педагогічного дослідження: рівні та аспекти розгляду.
7. Взаємозалежність та взаємообумовленість складових наукового апарату порівняльно-педагогічного дослідження.
Практичні завдання, виконані здобувачами PhD ступеня, включали такі:
1. Сформулювати науковий апарат Вашого наукового дослідження. Побудувати логічну схему, у якій відобразити взаємозв᾿язки та взаємозумовленість усіх складових наукового апарату.
2. Укласти порівняльну таблицю, у якій відобразити відповідність елементів наукової новизни сформульованим Вами завданням дослідження.
Обговорення виконання аспірантами практичних завдань сприяло усвідомленню ними недоліків та подальших завдань у виконанні дисертаційного дослідження.