Please, choose a language

    Воркшоп № 2 докторського семінару "Моніторинг якості докторського дослідження" (2)

    06 травня 2020 року відбувся воркшоп № 2 докторського семінару "Моніторинг якості докторського дослідження". Предметом обговорення учасників заняття, на якому були присутні аспіранти та наукові керівники стали такі питання:

    1.   Об’єкт та предмет порівняльно-педагогічного дослідження:

    2.   Завдання порівняльно-педагогічного дослідження.

    3. Методологічні підходи, що застосовуються у порівняльно-педагогічному дослідженні.

    4.  Методи порівняльно-педагогічного дослідження.

    5.  Наукова новизна порівняльно-педагогічного дослідження: категорії, логіка та стиль викладу.

    6.   Практичне значення порівняльно-педагогічного дослідження: рівні та аспекти розгляду.

    7. Взаємозалежність та взаємообумовленість складових наукового апарату порівняльно-педагогічного дослідження.

    Практичні завдання, виконані здобувачами PhD ступеня, включали такі:

    1. Сформулювати науковий апарат Вашого наукового дослідження.  Побудувати логічну схему, у якій відобразити взаємозв᾿язки та взаємозумовленість усіх складових наукового апарату.

    2. Укласти порівняльну таблицю, у якій відобразити відповідність елементів наукової новизни  сформульованим Вами завданням дослідження.

    Обговорення виконання аспірантами практичних завдань сприяло усвідомленню ними недоліків та подальших завдань у виконанні дисертаційного дослідження.

    Please publish modules in offcanvas position.