06-07 травня 2020 р. У Сумському державному педагогічному університеті імені А.С. Макаренка проводяться засідання IV Міжнародної науково-практичної конференції для студентів та молодих учених «Європейський університет: імідж, мобільність та соціальні перспективи».
До участі у конференції подано близько 300 заявок. У конференції взяли участь 5 докторів наук, професорів; близько 20 кандидатів наук, доцентів; аспіранти, магістранти, учителі закладів середньої освіти та студенти. Серед учасників - представники закладів освіти з 7 країн Європи та світу.
До головних проблем розвитку європейської вищої освіти, що стали предметом розгляду на конференції, належать, передусім, такі:
- Особливості особистісної реалізації сучасного студентства.
- Специфіка взаємодії системи: адміністрація університету – студентське самоврядування – педагогічний колектив.
- Взаємозвʼязок соціальної та академічної мобільності.
- Технології формування іміджу університету: аналіз зарубіжного та вітчизняного досвіду.
- Політичний та громадянський активізм сучасної молоді.
- Управління освітніми ІТ проектами
- Управління проектами в соціальній сфері: перспективи формування іміджу сучасного університету
- Іміджиологія сучасного вчителя європейського закладу вищої освіти
Обговорення проблем, розглянутих учасниками конференції, показало зацікавлене ставлення студентів до іміджу свого університету, іміджу викладача та студента, до свого професійного майбутнього. Проведення конференції у форматі ZOOM-конференції не стало на заваді жвавого обговорення проблем, сприяло розвитку у учасників конференції навичок презентації своїх виступів, критичного та творчого осмислення проблем, що розглядаються.
Обговорення проблем, розглянутих учасниками конференції, показало зацікавлене ставлення студентів до іміджу свого університету, іміджу викладача та студента, до свого професійного майбутнього. Проведення конференції у форматі ZOOM-конференції не стало на заваді жвавого обговорення проблем, сприяло розвитку у учасників конференції навичок презентації своїх виступів, критичного та творчого осмислення проблем, що розглядаються.