16 лютого 2021 року відбулось практичне заняття на тему «Сутність і структура академічної культури» для аспірантів напряму підготовки 01 Освіта /Педагогіка.
На занятті було схарактеризовано сутність академічної культури, аксіологічний, мотиваційно-етичний, наративно-цифровий, праксеологічний та поведінково-інтерактивний компоненти академічної культури, окреслено лінгвокультурологічний, когнітивний, креативно-технологічний аспекти академічної культури. Проведений аналіз наукових джерел засвідчив, що концепт академічна культура вбирає різні характеристики лексеми академічний (навчальний, теоретичний, взірцевий, почесний, етичний).
Методи, які використовували на занятті: термінологічний аналіз для уточнення ключових понять, узагальнення окремих положень наукових підходів для обґрунтування академічної культури майбутніх педагогів-дослідників. Здійснено аналіз кодексу академічної доброчесності університетів, огляд національних лінгвістичних ресурсів Українського мовно-інформаційного фонду НАН України як ефективного засобу у формуванні академічної культури дослідника.
Завдання семінарського заняття 1
Виконання завдань семінарського заняття 1 Авраменко В.В.
Виконання завдань семінарського заняття 1 Бойченко
Виконання завдань семінарського заняття 1 Гусєва
Виконання завдань семінарського заняття 1 Калашник
Виконання завдань семінарського заняття 1 Крикуненко
Виконання завдань семінарського заняття 1 Матвієнко В.
Виконання завдань семінарського заняття 1 Мельник
Виконання завдань семінарського заняття 1 ОмельяненкоО. М.
Виконання завдань семінарського заняття 1 ОмельяненкоО. М._1
Виконання завдань семінарського заняття 1 Самохвалова І.
Виконання завдань семінарського заняття 1 Трофименко А. Б.
Виконання завдань семінарського заняття 1 ШупикТ.