Please, choose a language

    Практичні заняття з тем «Наративно-цифровий компонент академічної культури» та «Лінгвокультурологічний аспект академічної культури» (2)

    25 лютого 2021 року для учасників проєкту Erasmus + Jean Monnet Module в Сумському державному педагогічному університеті імені А.С.Макаренка відбулись практичні заняття«Наративно-цифровий компонент академічної культури» та «Лінгвокультурологічний аспект академічної культури».

    На вебінарі  «Наративно-цифровий компонент академічної культури» розглядали такі питання: основні положення наративної культури дослідника, когнітивно-візуальних технологій, цифрово-операційної обробки і моделювання академічних текстів, освітніх проектів засобами цифрових технологій, окремі аспекти персональних медіаресурсів (блогів).

    Завдання виконували з урахуванням таких методів дослідження: порівняльного аналізу для зіставлення означень понять при складанні тезаурусу дослідження; зіставний і описовий методи компонентно-когнітивного аналізу для визначення структурних компонентів академічного культури; системного аналізу для узагальнення напрацювань науковців у контексті формування академічної культури дослідника.

    Під час вебінару «Лінгвокультурологічний аспект академічної культури»  розглядали такі питання: академічна комунікація: комунікативні стратегії й тактики: засоби аргументації та переконливості.

    Такі питання, як публікаційна діяльність дослідника на засадах академічної доброчесності; публікаційна активність, академічна доброчесність дослідника, пубікаційна/видавнича етика, культура підготовку наукової статті до друку (як сформулювати назву статті, у чому специфіка анотації, висновків) і роль академічних словників; про покликання, цитати в науковому тексті й інструменти інфомедійної грамотності, формування критичного мислення, соціальну толерантність, фактчекінг, інформаційну та візуальну грамотність, цифрову безпеку, розглядали спільно із Вовк Мирославою, завідувачкою відділу змісту і технологій педагогічної освіти Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, гарантом освітньо-наукової програми 011 Освітні /педагогічні науки та Фаст Ольгою, проректоркою з науково-педагогічної роботи та міжнародної співпраці Комунального закладу вищої освіти "Луцький педагогічний коледж" Волинської обласної ради.

    Завдання семінарського заняття 4._ АК.2021docx

    Виконання завдань семінарського заняття 4 Калашник

    Виконання завдань семінарського заняття 4 Матвієнко В.

    Виконання завдань семінарського заняття 4 Омельяненко

    Виконання завдань семінарського заняття 4 Паладич О.В.

    Виконання завдань семінарського заняття 4 Паладич О.В.-1

    Виконання завдань семінарського заняття 4 Пахомов Ю.

    Виконання завдань семінарського заняття 4 Пахомов Ю._1

    Виконання завдань семінарського заняття 4 Трофименко

    Виконання завдань семінарського заняття 4 Гусєва

     

    Please publish modules in offcanvas position.