Please, choose a language

    Семінар 2 на тему «Академічна культура й етика у вищій освіті: європейський, національний та інституційний виміри» (2)

    18 лютого  2021 року  учасники проєкту були залучені до семінару  2 « Академічна культура й етика у вищій освіті: європейський, національний та інституційний виміри» / Academic culture and ethics in higher education: European, national and institutional dimensions.

    Упродовж заняття розглянули такі питання: проблеми наукової доброчесності в сучасному науковому середовищі: світовий, європейський та національний досвід; морально-етичні цінності дослідника: професійний обов’язок, соціальна відповідальність, академічна честь, повага до іншої людини; етичні принципи педагога-дослідника у здійсненні академічної комунікації на суб’єкт-суб’єктній, гуманістичній основі; академічні  кодекси цінностей.

    Аспіранти виконували завдання з  термінологічної, словникової культури як складників академічної доброчесності, культури спілкування дослідника (академічної комунікації).

    На заняття були запрошені вчителі-дослідники шкіл  Сумської області.

    Також 18 лютого 2021 року для учасників проєкту Erasmus + Jean Monnet Module в Сумському державному педагогічному університеті імені А.С.Макаренка відбулась лекція №4 «Концептуальні основи формування академічної культури».

    Розглядали такі питання:

    1.Системно-суб’єктний підхід  до формування академічної культури.

    2.Аксіологічний   підхід до формування академічної культури.

    3.Акмеологічний підхід до формування академічної культури.

    4.Праксеологічний підхід до формування академічної культури

    Прийшли до висновку: для зміцнення інноваційної національної безпеки держави  важливе дотримання цінностей академічної культури.

    Системно-суб’єктний підхід дає змогу розглядати процес формування академічної культури майбутнього педагога-дослідника як системно цілісний і процесуально неперервний, в органічній єдності загального, особливого, індивідуального. Застосування аксіологічного підходу дозволяє вибудовувати суб'єкт-суб'єктні стосунки між учасниками дослідницького процесу, сприяє  здатності  до самовизначення у світі культури і культурної ідентифікації, прагненню до життєтворчості. Врахування праксеологічного підходу дозволяє тлумачити формування академічної  культури як процес залучення учасників академічної спільноти до ефективного діалогового спілкування українською та іноземними мовами у процесі презентації матеріалів та результатів дослідження, зокрема, в межах міжнародного академічного співтовариства на основі суб'єкт-суб'єктних відносин.

    Семінар 2 АК_2021_завдання

    Виконання завдань _АК_2021_Крикуненко Юлія Олександрівна

    Виконання завдань _АК-2021_ Гусєва Тетяна Олексіївна

    Виконання завдань АК_2021_Самохвалова Ірина

    Виконання завдань АК_2021_Трофименко Аліна

    Виконання завдань_АК_2021 Острога Марія

    Виконання завдань_АК_2021Драга Інна

    Виконання завданьАК_Соколова Ганна

    Please publish modules in offcanvas position.