Please, choose a language
7.12.2020 року відбувся звіт проф. О.М.Семеног на ректораті університету щодо розвитку наукової школи «Формування культуромовної особистості фахівця-дослідника в умовах неперервної освіти» (презентація додається).
Напрями актуальних наукових досліджень наукової школи:
1 грудня 2020 року було проведено підсумкове заняття з курсу «ACADEMIC WRITING» для аспірантів другого року навчання за спеціальністю 011 Освітні, педагогічні науки (галузь знань 01 – Освіта/ Педагогіка). Метою заняття було перевірити знання докторантів з вивченого курсу за допомогою тестового контролю. Докторантам запропоновано заповнити відгук (feedback) щодо оцінювання власної діяльності, роботи партнерів протягом курсу; наголосити на своїх позитивних досягненнях, а також труднощах під час занять. Жваве обговорення викликало питання щодо очікувань від проведеного курсу; крім того важливими були рекомендації аспірантів щодо вдосконалення роботи над курсом «ACADEMIC WRITING». Докторанти висловили думку щодо збільшення кількості годин, оскільки практики спілкування на англійській мові не є достатньою для них.
26-27 листопада 2020 року на базі ресурсного центру професійного розвитку вчителя української мови і літератури факультету іноземної та слов'янської філології Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка, відбулася ІV Усеукраїнська науково-практична конференція «Інновації в освіті і педагогічна майстерність учителя-словесника».
24 листопада 2020 року було проведено круглий стіл на тему «Наближення до ЄС через високі стандарти в освіті та наукових дослідженнях. Дотримання професійної та наукової етики в європейському науковому освітньому просторі» з докторантами другого року навчання – активними учасниками проекту Жан Моне Модуль в рамках програми Еразмус+. Відбулася конструктивна дискусія аспірантів з обговоренням питань, визначених у програмі круглого столу. Докторанти самостійно працювали щодо пошуку інформації на англійській мові, продемонстрували навички критичного читання та мислення, комунікативні навички, здатності працювати у команді.
Докторанти представили презентації власного науково-педагогічного дослідження з обраної теми та доповіді на англійській мові. Перший досвід публічного виступу викликав позитивні емоції та задоволення від виконаної самостійної роботи. Докторанти одностайно висловили думку про важливість поширення європейської єдності та академічних норм у наукових працях, а також про дотримання професійної та наукової етики, академічної доброчесності в європейському науковому освітньому просторі.