24 квітня 2020 року для учасників проєкту Erasmus + Jean Monnet Module в Сумському державному педагогічному університеті імені А.С.Макаренка відбулись практичні заняття «Лінгвокультурологічний аспект академічної культури» та «Наративно-цифровий компонент академічної культури».
На занятті «Лінгвокультурологічний аспект академічної культури» з урахуванням аналізу науково-педагогічних досліджень розглядали такі питання: академічна комунікація: комунікативні стратегії й тактики: засоби аргументації та переконливості.
Специфіка заняття полягала в тому. що учасники в цей же день брали участь у VІ Міжнародній науково-практичній конференції «Інноваційний розвиток вищої освіти: глобальний, європейський та національний виміри змін» (23-24 квітня 2020 р.) і мали можливість виконати завдання-тести на аналіз виступів (перевіряли здатність критично оцінювати науковий текст, формулювати власні думки, аргументувати).
Роботу оцінювали максимум у 20 балів за критеріями (до 4-х балів кожен): обсяг (120-200 слів); дотримання структури тексту (чітка композиційна побудова, внутрішня логіка); наявність авторського підходу до розкриття теми; аргументування тези; мовне оформлення есе.
24 квітня 2020 року учасники проєкту взяли участь також у семінарі «Наративно-цифровий компонент академічної культури». Розглядали такі питання: основні положення наративної культури дослідника, когнітивно-візуальних технологій, цифрово-операційної обробки і моделювання академічних текстів, освітніх проектів засобами цифрових технологій, окремі аспекти персональних медіаресурсів (блогів).
Завдання виконували з урахуванням таких методів дослідження: порівняльного аналізу для зіставлення означень понять при складанні тезаурусу дослідження; зіставний і описовий методи компонентно-когнітивного аналізу для визначення структурних компонентів академічного культури; системного аналізу для узагальнення напрацювань науковців у контексті формування академічної культури дослідника.