Please, choose a language

    Заняття з курсу "Академічна культура дослідника"

    15 травня 2020 року аспіранти спеціальностей "Освітні, педагогічні науки"  «Професійна освіта» були залучені до лекції 6. Тема «Лінгвоперсонологія. Культура наукового наставництва». Заняття відбулось на платформі ZOOM.

     Мета лекції: сприяти розумінню у слухачів практики наставництва, менторингу як соціального інституту адаптації, лінгвоперсонології наукового наставника, формування у часників проекту  культури наукового партнерства.

    15 травня 2019 року відбувся також семінар № 6 на тему "Лінгвоперсонологія. Культура наукового наставництва". Заняття відбулось на платформі ZOOM. Аспіранти взяли участь у дискусії: практика наставництва або менторинг як соціальний інститут адаптації; лінгвоперсонологія наукового наставника; культура наукового партнерства. У межах заняття окреслили сутність понять «академічна мовна особистість», «ідіостиль наукового наставника», функції мовної поведінки наукового наставника, специфіку наукового діалогу.

    Зазначимо, що заняттям передувала у цей же день участь аспірантів у секційному засіданні у ІІІ Міжнародній науково-практичній конференції «АКАДЕМІЧНА КУЛЬТУРА ДОСЛІДНИКА В ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ: ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ТА НАЦІОНАЛЬНИЙ ДОСВІД». Конференція відбулась у форматі ZOOM. Понад вісімдесят учасників обговорювали такі питання: інновації у докторській підготовці; академічна культура й етика у вищій освіті: європейський, національний виміри; академічна комунікація; культура наставництва; академічна мовна особистість; формування основ академічної культури у закладах загальної середньої освіти та ЗВО, актуальні проблеми досліджень у галузі лінгвістики та лінгвометодики, літературознавства, мистецтвознавства, соціальних комунікацій; професійної освіти і освіти дорослих.

    Обговорювали аспіранти і  проєкт "Правописні читання: на шляху до єдності країни" магістрантів

    Please publish modules in offcanvas position.