15 травня 2020 року аспіранти спеціальностей "Освітні, педагогічні науки" «Професійна освіта» були залучені до лекції 6. Тема «Лінгвоперсонологія. Культура наукового наставництва». Заняття відбулось на платформі ZOOM.
Мета лекції: сприяти розумінню у слухачів практики наставництва, менторингу як соціального інституту адаптації, лінгвоперсонології наукового наставника, формування у часників проекту культури наукового партнерства.
15 травня 2019 року відбувся також семінар № 6 на тему "Лінгвоперсонологія. Культура наукового наставництва". Заняття відбулось на платформі ZOOM. Аспіранти взяли участь у дискусії: практика наставництва або менторинг як соціальний інститут адаптації; лінгвоперсонологія наукового наставника; культура наукового партнерства. У межах заняття окреслили сутність понять «академічна мовна особистість», «ідіостиль наукового наставника», функції мовної поведінки наукового наставника, специфіку наукового діалогу.
Зазначимо, що заняттям передувала у цей же день участь аспірантів у секційному засіданні у ІІІ Міжнародній науково-практичній конференції «АКАДЕМІЧНА КУЛЬТУРА ДОСЛІДНИКА В ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ: ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ТА НАЦІОНАЛЬНИЙ ДОСВІД». Конференція відбулась у форматі ZOOM. Понад вісімдесят учасників обговорювали такі питання: інновації у докторській підготовці; академічна культура й етика у вищій освіті: європейський, національний виміри; академічна комунікація; культура наставництва; академічна мовна особистість; формування основ академічної культури у закладах загальної середньої освіти та ЗВО, актуальні проблеми досліджень у галузі лінгвістики та лінгвометодики, літературознавства, мистецтвознавства, соціальних комунікацій; професійної освіти і освіти дорослих.
Обговорювали аспіранти і проєкт "Правописні читання: на шляху до єдності країни" магістрантів