24 квітня 2020 року відбувся семінар № 4 «Наративно-цифровий компонент академічної культури». На занятті розглядали такі питання: основні положення наративної культури дослідника, когнітивно-візуальних технологій, цифрово-операційної обробки і моделювання академічних текстів, освітніх проєктів засобами цифрових технологій, окремі аспекти персональних медіаресурсів (блогів). Було презентовано результати міждисциплінарних проєктів кафедр інформатики та української мови і літератури Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка. Серед напрямів міжкафедральних проєктів визначено фахово-методичний, дослідницький та культурно-освітній. З’ясовано, що важливим для реалізації та поширення результатів напрацювань за міжкафедральними проєктами є віртуальний майданчик, що здійснює освітню, освітньо-консультативну, інформаційно-дидактичну, дослідницька підтримку професійної діяльності вчителя Нової української школи, формування їх ключових компетентностей.
На семінарі розглянули також основні питання вебінару «Академічна доброчесність: особливості роботи антиплагіатної програми StrikePlagiarism», що відбувся 30 березня 2020 року на платформі ZOOM.
Модератор вебінару – Кирил Котун, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник відділу зарубіжних систем педагогічної освіти і освіти дорослих, член Кафедри ЮНЕСКО «Неперервна професійна освіта ХХІ століття» НАПН України, Супервізор з академічної доброчесності в ІПООД імені Івана Зязюна НАПН України.